Jestem otwarta na współpracę z zakresu reklamy na blogu. Zawsze dokładam wielkich starań, żeby z treści reklamowych zadowoleni byli wszyscy: Marka, Czytelnicy i wreszcie ja. Promuję wyłącznie produkty, inicjatywy i wydarzenia, które szczerze mogę polecić. Nie ukrywam, że post powstał w wyniku współpracy reklamowej.
Z chęcią dzielę się pomysłami na to, jak efektownie i efektywnie przeprowadzić kampanię promocyjną. Przy projektach komercyjnych współpracuję wyłącznie za wynagrodzeniem finansowym, nie współpracuję barterowo.
Wiele moich tekstów odbiło się szerokim echem w internecie odnotowując kilkadziesiąt tysięcy odsłon.
Trzykrotnie znalazłam się w rankingu Tomka Tomczyka najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, w 2016 roku w „srebrnej dziesiątce”.
Kim są moi Czytelnicy?
Teksty kieruję do inteligentnych czytelników, kulturalnych i otwartych na dyskusję. Moje teksty mają średnio 8-12 tysięcy odsłon przy wpisie.
Social media:
Fanpage Nishki : 44 K zaangażowanych fanów
Instagram: 20K obserwatorów
kanał na Youtubie Nishka Movie 43K subskrybentów
Dotychczas współpracowałam m.in z:
Przykładowe teksty powstałe we współpracy:
→ autorski cykl „Dialogi o cyberświecie (i nie tylko)” we współpracy z Orange.
→ autorski projekt, który prowadzę wspólnie z blogiem mamygadzety.pl Pokoje Dziecięce we współpracy z IKEA
→ promocja kampanii „Jesteśmy piękne” marki Dove
→ Vichy
→ „Kim będzie mój syn, gdy dorośnie” – Philips Avent
→ Moja prawdziwa twarz, czyli co mnie łączy z Fridą Kahlo? – test produktu we współpracy z marką Braun.
→ To Ty jesteś kowalką własnego losu – tekst promujący kampanię Clinique.
→ Promocja nowego modelu telefonu Huawei tutaj oraz tutaj.
→ How young are you? – tekst promujący nową ofertę Empik School
→ konkurs z marką New Balance: Status dziecka: w ruchu
Z przyjemnością odpowiem na wszelkie pytania, zapraszam do kontaktu: tur.natalia@gmail.com
Oszczędźmy sobie formalności i piszmy od razu na „Ty”: Natalia: miło mi! 🙂